Aangekomen in Panama City!! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Michelle - WaarBenJij.nu Aangekomen in Panama City!! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Michelle - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Panama City!!

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

06 September 2008 | Panama, Panama-stad

Na een lange vlucht ben ik gisteravond aangekomen in Panama City!
Mijn vlucht was 2 uur vertraagd vanwege een lekke vleugel, hierdoor moesten we met een ander toestel gaan vliegen en werd het dus allemaal wat later. In het vliegtuig zat ik naast een man uit Costa Rica, en wat bleek, hij woont in Turrialba! Het plaatsje in Costa Rica waar ik een week spaans ga leren. Heel toevallig! Hij heeft me zijn nummer en het nummer van vrouw gegeven zodat ik kan bellen als ik in Turrialba ben! Wel een prettig idee om te weten dat ik nog altijd die vent kan bellen mocht er wat zijn ofzo..
Nou na een lange vlucht van meer dan 10 uur waarbij me de meest ranzige maaltijden werden voorgeschoteld (wortels en aardappelpuree in een laag troebel water met kip in een natte saus met dikke klonten, heerlijk vliegtuigvoer....) stond ik dan op het vliegveld van Panama City! Bij het uitstappen kwam de vochtige warmte me meteen tegemoet. Bij de douane begon de ´douane jongen´(hoe heet zo iemand...) meteen met you have beautiful eyes en you have boyfriend?? en toen ik later in mijn paspoort keek bleek hij daar een briefje met zijn naam en telefoonnummer in te hebben gedaan..erg professioneel haha.
Bij de uitgang stond een jongen met een papier met mijn naam erop op me te wachten en nam me mee naar de taxi. De rit van het vliegveld naar het hostel was heel apart, iedereen rijdt kriskras door elkaar en zit te toeteren, de wegen en rijstijl zijn iets anders dan bij ons :P. Panama City zelf is een grote stad met heel veel hoge gebouwen,het was apart om te zien allemaal. Eenmaal bij het hostel stond er ook al iemand te wachten. Om het hostel heen staat een hoog punthek en voor alle deuren staat ook een heel ijzerwerk, ook is er een hond die de wacht houdt.Vanaf mijn kamer had uitzicht op een hoge muur met prikkeldraad. Ik zit dus helemaal veilig hahaha:D. Vanacht heb ik slecht geslapen door de herrie van de airco en het getoeter op straat,ik ben dus lekker brak nu haha! Erg hygienisch is het trouwens ook niet hier! Er is een gemeenschappelijke douche en overal lag water en haren bah!
Vanmiddag vlieg ik naar Bocas del Toro, waar ik drie weken zal blijven! Ik heb er onwijs veel zin in!!!
Nou snel meer nieuws!!!

Kus
Michelle

  • 06 September 2008 - 17:45

    Rutger:

    De mannen daar zul je van je af moeten slaan, dat was ik vergeten te vertellen, sorry.

    Veel plezier in Bocas iig, hoewel dat niet lastig is!

  • 06 September 2008 - 20:48

    Mama:

    ha Mies!

    Hadden ze je niet per ongeluk bij de plaatselijke gevangenis gedropt??
    Hopenlijk heb je op Bocas een beter uitzicht!!
    veel plezier daar enne...ook nog een beetje je best doen he, met dat spaans!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 06 September 2008 - 21:41

    Maaike:

    Zo je bent dus al aardig begonnen met netwerken?

    Fijn dat je veilig aangekomen bent, ik zal je leesvoertip trouwens opvolgen!

    Kus!

  • 07 September 2008 - 13:19

    Marianne Heij:

    Hoi Mies, Leuk dat we een beetje met je mee mogen reizen op deze manier. Geniet er van en we wachten ongeduldig op je volgende bericht. Groetjes Marianne

  • 07 September 2008 - 17:34

    Bas:

    Nou leuk om te lezen dat het toch allemaal goed is gekomen,toch weer zorgen om niks zie je dan weer achteraf he ;)
    Veel plezier nog en spreek je snel x

  • 08 September 2008 - 06:56

    Michiel:

    Heej Mies,

    Wat lekker voor je dat je de (oh zo aanwezige) herfst bent ontvlucht! Ik kan me dat uitstapmoment van het vliegtuig ook nog al te goed herinneren :)
    Geniet er in ieder geval van, want de warmte zal wel snel wennen. Ik hoop dat je in je hostel leuke mensen om je heen hebt waarmee je samen de stad kunt verkennen, want dat zal je wel snel willen doen.
    Ik wens je ontzettend veel plezier! Probeer (op een verstandige manier) uit je comfortzone te breken en vooral.. Genieten!

    Je neef

  • 08 September 2008 - 15:38

    Sanne:

    Hey Mies,

    Heel veel plezier en geniet ervan, ik ga je verhalen zeker volgen!

    Liefs Sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Panama, Panama-stad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 November 2008

Mañana me voy....

18 November 2008

Nog maar 2 weken!!

08 November 2008

Freddy

01 November 2008

Inbrekers, nare taxichauffeurs en nu in Granada!

19 Oktober 2008

Otra vez en...........
Michelle

Actief sinds 02 Mei 2008
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 19993

Voorgaande reizen:

11 Mei 2011 - 11 Augustus 2011

Nog 1 keertje dan..

02 Mei 2009 - 26 April 2010

Weer op reis!!

05 September 2008 - 01 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: